Incepand cu luna martie 2014 Digital4 reprezinta exclusiv portofoliul de site-uri Burda Romania, incluzand si site-urile fostei Sanoma Hearst Romania – achizitionata anul trecut de catre Burda.
Pentru Burda Romania parteneriatul inseamna primul pas in consolidarea pe o piata extrem de fragmentata cum este cea a publicitatii online din Romania. Brandurile puternice pe care le detine, alaturi de experienta Digital4, vor realiza un impact puternic pe piata in 2014.
Pentru Digital4 parteneriatul inseamna o crestere a portofoliului cu peste 1.5 milioane de utilizatori unici si 26 de site-uri, foarte multe fiind branduri solide. Lista completa a site-urilor:
FEMEIA.RO
COSMOPOLITAN.RO
MARIECLAIRE.RO
HARPERSBAZAAR.RO
ESQUIRE.RO
REVISTAIOANA.RO
FHM.RO
MAMI.RO
PARINTI.COM
NATGEO.RO
MENSHEALTH.RO
MIRESICI.RO
CASALUX.RO
ECUISINE.RO
CASA-GRADINA.RO
AMSONLINE.RO
PRACTIC-IDEI.RO
CARTICICA.RO
STORY.RO
PRACTICINBUCATARIE.RO
SECRETELE-BUCATARIEI.RO
PRACTICSANATATE.RO
DRAGAMEA.RO
CASADEVACANTA.RO
LOCUINTA-MEA.RO
Comunicatul de presa complet:
Comunicat de presa: DIGITAL4 REPREZINTA IN EXCLUSIVITATE PORTOFOLIUL ONLINE AL BURDA IN ROMANIA (INCLUSIV FOSTA SANOMA HEARST ROMANIA)
Tags: burda, burda romania, DIGITAL4, portofoliu, sanoma, Sanoma Hearst Romania