17 Oct 2011

Universal McCann, Digital 4 și Heineken România: prima campanie din România pe GrooveShark.com

Advertisers, Campaigns posted by Digital4 Romania
SUMMARY
Heineken România este primul client din România care își promoveaza produsele prin intermediul Grooveshark, unul dintre cele mai mari site-uri de muzică on-demand la nivel global

Universal McCann și Digital 4 au obținut rezultate remarcabile în promovarea concursului Heineken „Star World Tour”


Heineken România este primul client din România care a realizat o campanie publicitară pe Grooveshark.com –  site plasat în top 3 cele mai utilizate portaluri de streaming de muzică din lume. La implementarea campaniei au lucrat Universal McCann – colaboratorul Heineken România în peste 55 de campanii din ultimii 4 ani – și regia de publicitate Digital 4.

Desfășurată în perioada 15 iulie – 15 august, campania Heineken a deținut exclusivitate pe toate formatele de publicitate pentru utilizatorii din România, având ca țintă promovarea concursului Heineken „Star World Tour”.

Marile premii ale concursului au fost 20 de experiențe VIP la festivaluri de muzică: Outside Lands Music & Arts Festival San Francisco, MysteryLand Amsterdam, Rock in Rio, Heineken Green Room Singapore, ZoukOut Singapore.

Universal McCann a lucrat îndeaproape cu Digital 4 People pentru implementarea campaniei publicitare pe site-ul GrooveShark.com. Campania a cuprins formate de bannere standard IAB, dar și formate specifice GrooveShark.com – skin și search-banner.

Rezultatele campaniei realizate de Heineken România prin colaborarea dintre Digital4 și Universal McCann au fost semnificative: am obținut o rată de click de peste 20 de ori mai mare decat media și un impact semnificativ asupra userilor, fără a folosi bannere intruzive (overlayer, roll-over). Aceste valori remarcabile se datorează și faptului că GrooveShark.com este un site premium, cu formate specifice și posibilități de targetare avansată”, a declarat Gabriel Boacă, Managing Partner Digital4.

Campania a generat un răspuns imediat din perspectiva traficului generat către site-ul concursului. Acest rezultat se datorează asocierii dintre un site premium internațional și mesajul local al campaniei (utilizatorii nefiind obișnuiti să vadă mesaje în limba română). Impactul a fost generat de prezența unui mesaj revelant către un public țintă cu o foarta bună afinitate”,  a declarat Andreea Bozoi, Online Media Planner Universal McCann.

Despre Universal McCann
Universal McCann este una dintre cele mai mari agenţii de media din România din punct de vedere al cifrei de afaceri şi numărului de angajaţi, oferind un spectru complet de servicii media, cu soluţii strategice şi creative personalizate şi complexe. Clienţii agenţiei acoperă cele mai importante categorii de advertiseri; printre aceştia se numără: Vodafone, Coca-Cola, Heineken, MGA (Metro-Real), S.C. Johnson, Friesland-Campina, Dedeman, Kandia Dulce, Banca Românească, MasterCard,  Caroli, GoodYear, Brown-Forman, ExxonMobil. În ţara noastră, Universal McCann face parte din grupul de comunicare McCann Erickson WorldGroup România, iar la nivel internaţional, din reţeaua Universal McCann, parte din IPG Mediabrands.

Despre Digital4
Digital4 este o regie de publicitate online independentă cu un portofoliu solid: peste 85 site-uri independente româneşti, cu un reach de 2.000.000 utilizatori de internet (23.5%). Cele mai importante site-uri reprezentate de Digital4 sunt www.grooveshark.com, www.kappa.ro, www.doingbusiness.ro, www.peteava.ro, www.newz.ro, www.myvideo.ro, www.bucharest-guide.ro. Digital4 a rulat în ultimii 2 ani de zile peste 600 de campanii de publicitate online, pentru mai mult de 150 de clienţi. Printre clienţii companiei se numără Heineken, BCR, Orange, eMag, BRD, Nestle, FunDeal.

Despre Heineken
Heineken este cel mai mare producător de bere din Europa şi ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte volumele. Heineken România face parte din Grupul Heineken şi deţine cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pieţei de bere din România: Heineken, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. Heineken România are patru fabrici în: Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi 1.100 angajaţi.

Despre Grooveshark.com
Grooveshark este cel mai complet şi complex serviciu de muzică on-demand de pe Internet. Cu o bază de date fără egal de melodii, zeci de milioane de utilizatori vizitează lunar site-ul pentru a-şi asculta artiştii favoriţi, a descoperi noutăţi şi a schimba recomandări muzicale cu prietenii prin intermediul reţelelor sociale precum Twitter sau Facebook. GrooveShark permite accesul de pe orice PC, de oriunde din lume şi chiar si de pe telefonul mobil prin intermediul GroveShark Anywhere.
Peste 100.000 de utilizatori din România folosesc serviciul GrooveShark.com.
Pentru mai multe informații:

Sorina Iordan, Account Executive McCann PR
sorina_iordan@mccannpr.ro
0728.977.125

Gabriel Boaca
gabriel.boaca@digital4.ro
0723.624.637
www.digital4.ro



Tags: , ,

Un răspuns la “Universal McCann, Digital 4 și Heineken România: prima campanie din România pe GrooveShark.com”

  1. Comunicat: prima campanie din România pe GrooveShark.com | Cine Sunt ? spune:

    […] digital4 Related Posts: Optimismul publicitatii online 2010-2011 Previziuni pozitive pentru acest an si cel […]

Lasă un răspuns