29 Mar 2016

Gemius AdMonitor: 8,6 milioane de romani online, 0.48 rata medie de click

Facts & Figures, Online Advertising  |  No Comments » posted by Digital4 Romania
Tags: ,

A aparut Gemius AdMonitor pentru a doua parte a anului 2015 si contine o serie de informatii interesante despre online-ul din Romania (in special zona de publicitate online):

  • 8,6 milioane persoane online (55% grad de penetrare)
  • 51% barbati 49% femei
  • 50% dintre persoanele online au varste intre 15 si 34 ani
  • cele mai folosite reclame: bannere standard, 85%
  • cel mai folosit format de banner: 300×250 pixeli (53%)
  • 0,48% CTR (rata de click pe bannere)
  • 76% dintre utilizatori acceseaza de pe desktop, restul de pe dispozitive mobile (telefoane, tablete)
  • rata de click pe mobile este de 2,5 mai mare decat pe pc

Gasiti raportul complet AICI


23 Sep 2015

Top 100 branduri româneşti 2015

Branding, Companies  |  No Comments » posted by Digital4 Romania

Ca în fiecare an, Revista Biz a prezentat rezultatele studiului “100 cele mai puternice branduri româneşti”, realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. Noutăţile ţin atât de schimbarea liderului cât şi de consolidarea tendinţelor observate în anii trecuţi. Categoria cea mai prolifică este în continuare cea de alimente şi produse de igienă, urmată de apele minerale, în linie cu tendinţele generale de orientare către natură, sănătate şi armonie.

Revista Biz - Top 100 branduri romanesti in 2015Dero urcă pe prima poziţie în top, după ce Borsec a fost de neînvins în ultimii cinci ani. Majoritatea brandurilor prezente în top sunt branduri cu tradiţie, curădăcini adânci în mentalul colectiv românesc (Dero, Borsec, Arctic, Gerovital, Farmec), dar avem şi companii maitinere” precum eMag sau Dedeman.

De remarcat faptul eMag este singurul reprezentant al comerţului electronic în top 10, aşa cum Dedeman este unicul reprezentant al retailului home&deco.

Mai jos câteva detalii despre metoda de măsurare şi topul complet al brandurilor româneşti 2015.

Studiul are la bază 1.000 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţieiîntre 18 şi 55 de ani.
Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a patru indicatori: investiţia de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea ei.
Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling).

Top 100 branduri romanesti 2015 - complet


22 Sep 2015

Piata de Programmatic Advertising la nivel european: crestere de 70%

Display Advertising, Facts & Figures, Online Advertising  |  No Comments » posted by Digital4 Romania

Termenul de Programmatic media (cunoscut si ca programmatic marketing sau programmatic advertising) se refera la o suita de tehnologii care automatizeaza cumpararea, implementarea si optimizarea spatiului media, inlocuind metodele anterioare prin care toate aceste activitati erau realizate de oameni. In acest proces cumparatorul si vanzatorul de spatiu media folosesc sisteme si reguli automate pentru a lansa campanii de publicitate pe Internet. Se vehiculeaza ca programmatic media este un fenomen de amploare, cu o crestere sustinuta in industria de media si publicitate

Wikipedia

IAB Europe a anuntat saptmana trecuta la DMEXCO 2015 Koln ca piata de display advertising prin programmatic a crescut cu 70,5% anul trecut: de la 2.14 miliarde EUR in 2013 la 3.65 miliarde EUR in 2014.

Alte cifre interesante din raportul IAB Europe:

– desktop display programmatic: crestere cu 57,6% pana la 2,9 miliarde EUR, adica o pondere de 39,3% din piata de display advertising

– mobile programmatic: crestere cu 240% pana la 552 milioane EUR, adica are o pondere de 27,3% din toata piata de mobile advertising

– video programmatic: crestere cu 176% pana la 205 milioane EUR, adica 12% din piata de video advertising

 

Raportul poate fi descarcat de AICI [link local]


24 Aug 2015

Infografic: Publicitatea pe mobil in 2014

Mobile Marketing, Research  |  No Comments » posted by Digital4 Romania

Sursa: IAB Europe


15 Oct 2014

Titirez.ro in portofoliul Digital4

Digital4 News, Portfolio  |  No Comments » posted by Digital4 Romania

Site-ul de anunturi imobiliare Titirez.ro a intrat in portofoliul Digital4 incepand cu luna octombrie 2014. Titirez.ro ofera un public segmentat, in zona de interes de achizitie sau inchiriere de locuinte. Traficul site-ului Titirez.ro in luna Septembrie 2014: peste 143 000 unici si peste 855 000 afisari.

Potentiali clienti de advertising pentru Titirez.ro: dezvoltatori imobiliari, banci, asigurari, auto, telecom.

Titirez.ro

Despre Titirez.ro:

Anunturi imobiliare gratuite relevante si mereu actualizate pe titirez.ro

Piata imobiliara din Romania avea nevoie de titirez.ro. Lansarea acestui portal de anunturi imobiliare gratuite faciliteaza accesul tuturor la cele mai noi si relevante anunturi imobiliare din Romania. Titirez.ro aduna intr-un singur loc anunturile imobiliare de pe 15 site-uri de profil si acopera piata imobiliara din Bucuresti, Sibiu, Cluj, Brasov, Ploiesti si Pitesti.

Oricine poate publica sau cauta gratuit anunturi imobiliare

Titirez.ro este la dipozitia tuturor celor care vor sa isi faca loc pe piata imobiliara din Romania. Astfel, anunturile imobiliare pentru particulari vor fi publicate simultan pe 15 site-uri, cu siguranta conditie de a se crea un cont gratuit pe titirez.ro. Asadar oricine poate publica anunturi imobiliare, fie ca sunt anunturi imobiliare ale proprietarilor sau agentiilor imobiliare.

Un singur anunt imobiliar publicat inseamna mult mai multe sanse ca acesta sa ajunga sub ochii publicului tinta. Puteti descoperi anunturile gratuite imobiliare pentru orice tip de locuinta sau proprietate imobiliara!

Pe titirez.ro puteti cumpara, vinde sau inchiria orice forma de proprietate imobiliara. Astfel, anunturile imobiliare de pe portalul nostru va propun oferte la apartamente, case, vile, birouri, spatii comerciale si terenuri. Bucurati-va de aceasta oportunitate si gasiti oferta perfecta in anunturile imobiliare gratuite de pe titirez.ro


23 Sep 2014

DIGITAL4 si BURDA sunt parteneri Webit 2014

Digital4 News, Events  |  No Comments » posted by Digital4 Romania

Digital4 si BURDA MEDIA sunt parteneri oficiali Webit 2014. Webit 2014 va avea loc pe 1-2 octombrie la Istanbul si va aduce laolalta liderii lumii tech, digitale si de afaceri din intreaga lume. Comunicatul de presa mai jos:

PROFEȚII LUMII DIGITALE ȘI TECH SE ADUNĂ ÎMPREUNĂ LA GLOBAL WEBIT CONGRESS ’14

Cel mai influent eveniment Digital și Tech face punte între Europa, Orientul Mijlociu, Africa și Asia

Congresul Webit Global este cel mai influent eveniment digital și tehnologic ce face punte între Europa, Orientul Mijlociu, Africa și Asia atrăgând peste 10 000 de participanți dintr-un număr record de 110 de țări.

Acesta va avea loc în perioada 1-2 octombrie, la Istanbul, Turcia. Congresul Webit Global este unul dintre cele mai multe apreciate evenimente din lume, cu peste 57% dintre participanți fiind directorii de nivel C.

Mai mult de 200 de lideri din lumea digitală și tehnologică la nivel mondial creează agenda uimitoare a Congresului, formată din două zone paralele: Zona Digitală (Digital Marketing și Inovare Expo & Conferințe) și zona Tech (Liderii viitorului și Expoziția) .

Rezervă-ți biletul acum! 

Summit-ul Tech și Congresul Webit atrag CEO, CTO și CIO din cele mai inovatoare companii din lume, împreună cu cei mai mari giganți tehnologici la nivel mondial și regional, incluzând Apple, PayPal, Google, Facebook, Yahoo!, Unilever, Stripe, Seamless, Ubuntu, Coursera, Nissan, Amazon, IBM, Yandex, Qualcomm, Cisco, Akamai si multi alții.

Marketing-ul Digital și Conferința de Inovare, salută CMO, CIO, CTO, directori mass-media din cele mai mari agenții globale și regionale de publicitate incluzând Master Card, Coca Cola, P & G, Unilever, Adidas, bănci și instituții financiare – HSBC, Unicredit, Akbank. Mai mult decât atât, companii din e-commerce, cum ar fi eBay, Souq, edituri și furnizori de servicii radio/TV, cum ar fi BBC, HBO, AOL; multe agenții vor fi in Webit Lounge – Starcom MediaVest, VivaKi, OMD; furnizorii de soluții de publicitate și de marketing, cum ar fi Criteo, Tune, Gfk, Boston Consulting Group, Crimtan, Fjord, Marin Software și multi alții.

Mai mult de 300 de reporteri acreditați din întreaga lume se alătură Webit 2014 și transmit evenimentul. Unele dintre cele mai influente titluri la nivel mondial din punct de vedere digital, tehnologic și afaceri mass-media vor fi prezente: Venture Beat, Forbes, The Economist, Wall Street Journal, TechCrunch, Tech.eu, Mashable, Wired, Guardian, CNN, etc.

Acreditarile media se fac aici! 

Webit este singurul eveniment unde poți participa la sesiuni speciale privind Asia, Orientul Mijlociu, Africa și Europa CE și unde se întâlneasc toți playerii regionali majori la un loc.

De la Webit nu vor lipsi evenimentele speciale și faimoasa petrecerea Webit, prezentată de Fashion TV!

Puteți găsi mai multe informații despre Webit și impresiile liderilor mondiali care au participat la Congresul Global Webit 2013, dacă vizionați clipul video de mai jos:

 
Pentru mai multe informații și acreditări media:
Adriana Paneva
+359 888 606 192
adriana@eacad.eu